Το Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Δήμου Γλυφάδας
17-04-2019, 14:14
Ο Δήμος Γλυφάδας παρουσίασε σε διπλή εκδήλωση το Σάββατο και την Κυριακή τα αποτελέσματα στους μαθητές και στους γονείς/κηδεμόνες τους των τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού, στο Διασχολικό Κέντρο Γλυφάδας, όπου κάθε μαθητής παρέλαβε πολυσέλιδη έντυπη εξατομικευμένη έκθεση με όλα τα στοιχεία που τον αφορούν.
Υπενθυμίζεται πως αυτή η νέα πρωτοβουλία του Δήμου Γλυφάδας για την ενίσχυση και για τη στήριξη των μαθητών μέσω των δωρεάν τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά, μετά και την περυσινή επιτυχία και ανταπόκριση που είχε.
Ο Δήμος Γλυφάδας παρείχε δωρεάν στους μαθητές μια ολοκληρωμένη συμβουλευτική υπηρεσία επαγγελματικού προσανατολισμού, μέσα από ένα αξιόπιστο και έγκυρο επιστημονικό εργαλείο, προϊόν πολύχρονων ερευνών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που θα διευκολύνει σημαντικά τις επιλογές τους. Έτσι, τους ανοίγει το δρόμο σε μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στην τόσο απαιτητική σήμερα αγορά εργασίας.
Στο περιθώριο της εκδήλωσης ο Δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου, απηύθυνε χαιρετισμό προς τους μαθητές και τους κηδεμόνες τους και ανέφερε, μεταξύ άλλων: «Είμαι πολύ περήφανος που συνεχίζουμε και φέτος αυτήν τη δράση, για 2η συνεχόμενη και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βλέπω ακόμα περισσότερο κόσμο τώρα από την περυσινή εκδήλωση, η οποία και είχε πολύ μεγάλη ανταπόκριση και για αυτό συνεχίζουμε. Ελπίζω να φαίνεται και να εκτιμάται όλη αυτή η προσπάθεια και η δομή που έχουμε δημιουργήσει για τους μαθητές της πόλης μας. Για εμάς τα παιδιά μας είναι στο επίκεντρο των εξελίξεων, το μέλλον τους ανήκει και ευχόμαστε ό,τι καλύτερο στη μετέπειτα εκπαιδευτική και επαγγελματική τους πορεία».
Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, κοινωνικής μέριμνας και Αλληλεγγύης του Δήμου Γλυφάδας, Ορέστης Τσάγκλας, είπε, χαρακτηριστικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για 2η συνεχή χρονιά προσφέρουμε στους μαθητές της Α’ Λυκείου μία ολοκληρωμένη συμβουλευτική υπηρεσία επαγγελματικού προσανατολισμού, που θα διευκολύνει σημαντικά τις επιλογές τους αναφορικά με τις σπουδές και με τη μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία».
Οι μαθητές της Α’ Λυκείου απάντησαν σ’ ένα ερωτηματολόγιο πολλαπλών επιλογών, διάρκειας περίπου μιας ώρας, τα αποτελέσματα του οποίου θα τους διαφωτίσουν ως προς:
- τις ικανότητές τους στους διάφορους τομείς γνώσης (αν είναι καλύτεροι π.χ. στις θεωρητικές ή τις θετικές επιστήμες)
- τα ενδιαφέροντά τους (τι τους αρέσει)
- τη δομή της επαγγελματικής τους προσωπικότητας (σε ποιους επαγγελματικούς τύπους ανήκουν)
- την αυτοεκτίμησή τους (πώς νιώθουν σε σχέση με τον εαυτό τους και τον κοινωνικό τους περίγυρο)
- την ικανότητα στοχοθεσίας τους και το ποσοστό κατά το οποίο επηρεάζονται από εξωτερικούς παράγοντες
- τις σχολές και τις συγκεκριμένες ειδικότητες που τους ταιριάζουν, δίνοντάς τους παράλληλα τους κωδικούς του Μηχανογραφικού που θα συμπληρώσουν για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.