Σε ύψη ρεκόρ η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση πολιτών από τον Δήμο Γλυφάδας
02-04-2020, 20:15
Οι πρωτόγνωρα δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στον κόσμο βρήκαν προετοιμασμένο τον Δήμο Γλυφάδας, ο οποίος είχε δώσει εξ αρχής ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξέλιξη της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και είχε αναπτύξει μεγάλη γκάμα υπηρεσιών. Σχεδόν όλα -ακόμη και η υποβολή εγγράφων για πολιτικό γάμο- γίνονται ηλεκτρονικά στον Δήμο Γλυφάδας. Έτσι, σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία για τον μήνα Μάρτιο, που μόλις ανακοινώθηκαν, περισσότερες από 3.000 αιτήματα και υποθέσεις διεκπεραιώθηκαν ηλεκτρονικά. Γεγονός, που καταδεικνύει την εξοικείωση του κόσμου με τις ψηφιακές υπηρεσίες, στις οποίες ο Δήμος Γλυφάδας πρωτοπορεί. "Η επένδυση που έχουμε κάνει όλα τα τελευταία χρόνια στις ψηφιακές υποδομές του Δήμου μας αποδίδει αυτή την κρίσιμη περίοδο καρπούς", τονίζει ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου και παρουσιάζει τα συνολικά στατιστικά στοιχεία του περασμένου μήνα. "Είμαστε πολύ υπερήφανοι για δύο λόγους", αναφέρει ο Δήμαρχος. "Για τους συμπολίτες μας, που εξοικειώνονται ολοένα και περισσότερο με τα "εργαλεία" ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και έμειναν σπίτι τους, κάνοντας μέσω διαδικτύου τη δουλειά που ήθελαν με το Δήμο. Και για την υψηλή ετοιμότητα των υπηρεσιών του Δήμου μας, με τους υπαλλήλους να εργάζονται είτε από το Δημαρχείο είτε από το σπίτι". Όπως επισημαίνει ο Γιώργος Παπανικολάου, "μένουμε σπίτι και συνεχίζουμε να εξυπηρετούμαστε ψηφιακά από το Δήμο Γλυφάδας για ό,τι χρειαζόμαστε".