Έσπασε το φράγμα των 25.000 αιτημάτων το Fix My City
24-05-2019, 15:15
Το φράγμα των 25.000 αιτημάτων έσπασε η σύγχρονη και πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα «Γλυφάδα – Fix My City», εκ των οποίων η πολύ μεγάλη πλειοψηφία έχει ήδη ικανοποιηθεί.
Ένας από τους κύριους άξονες της διοίκησης Παπανικολάου αυτά τα πέντε χρόνια της δημαρχίας του ήταν η Γλυφάδα να γίνει πραγματικά μια «έξυπνη» πόλη και να μπει σε μία νέο εποχή εξυπηρέτησης των δημοτών. Και η δημοτική αρχή της Γλυφάδας το πέτυχε αυτό, με μία σειρά καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών που εισήγαγε, έχοντας ως στόχο και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, αλλά και την αναβάθμιση της εσωτερικής λειτουργίας του Δήμου Γλυφάδας.
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το σύγχρονο σύστημα ηλεκτρονικής παραλαβής και διαχείρισης αιτημάτων πολιτών, το «Γλυφάδα - Fix My City», ήδη από το 2016, μαζί με την ταυτόχρονη δημιουργία της τηλεφωνικής γραμμής υποστήριξης, το πενταψήφιο νούμερο 15464
Η εφαρμογή (application) «Γλυφάδα - Fix My City», δηλαδή «Διορθώνω την πόλη μου», είναι διαθέσιμη δωρεάν σε όλους, τόσο μέσω «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου, όσο και μέσω υπολογιστή (glyfada.fixmycity.today).
Πρόκειται για μια σύγχρονη, καινοτόμο και πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης του πολίτη, στην εποχή της κυριαρχίας του διαδικτύου και των φορητών συσκευών. Μέσω αυτής της εύχρηστης εφαρμογής, κάθε δημότης ή κάτοικος της Γλυφάδας μπορεί εύκολα και γρήγορα να δηλώσει μία βλάβη που αφορά σε θέματα αρμοδιότητας του Δήμου. Για παράδειγμα: καμένα φώτα, λακκούβες, σπασμένα πεζοδρόμια, εγκαταλελειμμένα οχήματα. Άμεσα και χωρίς κόπο!
Η εφαρμογή εντοπίζει αυτόματα το «στίγμα» του πολίτη, το ακριβές σημείο δηλαδή στο οποίο βρίσκεται εκείνη τη στιγμή. Στη συνέχεια, μέσω του κινητού του τηλεφώνου - ή από το σπίτι του, μέσω του υπολογιστή - καταγράφει επιγραμματικά ποια είναι η βλάβη, ενώ μπορεί να αποστείλει και σχετική φωτογραφία. Έτσι, οι υπηρεσίες του Δήμου ενημερώνονται αμέσως για το σχετικό πρόβλημα, γνωρίζουν που έχει σημειωθεί αυτό και κινούν τις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυσή του. Ο πολίτης, μάλιστα, μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη αποκατάστασης της βλάβης!
«Η καθημερινότητα του πολίτη είναι πρώτιστο μέλημα της δημοτικής μας αρχής. Στόχος μας είναι να δίνουμε λύσεις χωρίς να ταλαιπωρούμε με περιττή γραφειοκρατία τους πολίτες. Αξιοποιούμε την εξέλιξη της τεχνολογίας για να μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τους δημότες μας πιο γρήγορα, πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά», είχε δηλώσει σχετικά ο Δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου, ο οποίος διεκδικεί την επανεκλογή του στη δημαρχία της πόλης στις δημοτικές εκλογές της Κυριακής, 26 Μαΐου.